lørdag 6. september 2008

Juhu!!
BloggerBodil har komme ut i offentligheten folkens..Velkommen til den ikke helt ferdige bloggen min, og mitt første innlegg:) Litt usikker på om dette er min greie, og føler kanskje at min hverdag ikke er av det heftigste slaget og skrible ned på en blogg, men bloggerbodil tar stadig nye utfordringer.. Min skjulte bloggertrang har kommet fram i lyset!!

Her er livet fint!! Det er sol og Bodil er glad.. Litt skeptisk til en skrapende lyd i veggen bak sofaen som minner bekymringsfullt mye om ei mus.. Men jeg tar det med fatning og har kun slått litt febrilsk veggen, flyttet PCen til andre siden av rommet, og tatt en panisk oppringing til naboen og gitt en overdreven versjon av saken, som kun resulterte i litt inarrgjøring og ingen fangst av mus.. Men det går fint, full kontroll!!

Men håper du har en herlig fin dag.. BloggerBodil kommer sterkt tilbake kompis;)

6 kommentarer:

HeidiSunshine!;D sa...

Du imponere stort Bodil!:)

Sijih sa...

Blogg, er konge!
Blogg, har jeg og.
Du, lese min blogg og?
Du, kommer i link på min blogg!

hanne sa...

bodil! dette liker jeg. håper du har det fint. kommer du på kaffebesøk i solkroken snart?

:) (smil) fra hanne

Ragnhild sa...

Konge at du he fått blogg då!
Håbe alt står bra te med deg:)

Elisabet sa...

hei!! Vælkømminj t bloggens verden:)
Du e også vælkommen t kaffe på søvasslia en dag;)

Bodil sa...

Hanne: Ja, d gjør æ:) Men har nylig blitt rana, så reisebudsjettet mitt har gått med på en del anna ting i d siste. Men ska få ten oslo tur før jul.. Å GUUURIkorr æ glede mæ på kaffe i solkroken;)

elisabeth:ævil fryktelig komkaffeen dag ja:)Åsså ska æ vær konf.leder, så da bli d helweekend;)Har du d travelt den uka her?? Sånn typisk torsdag eller fredag?