fredag 19. desember 2008

Dyrenes venn!!

For alle som skulle være det minste i tvil..


Familien samlet..
- Bodil (snart 22år, og et grepa kvinnfolk)
- Alas (alder ukjent, setter pris på sin matmor)
- Pauline (snart 1 år, ikke så begeistret for matmor,legg merke til et forholdsvis fast grep for photosession)

Etter diverse negative henvendelser, og innkjøp som ble dratt i tvil kjente jeg det var på tide å få mine nye anskaffelser ut i offentligheten. For alle som skulle være det minste i tvil så har dere her bevise på at Bodil faktisk har gått til anskaffelse av hest. Det hadde du ikke trodd:)





"Æ skjønne itj koffer dem itj tru på oss Alas!"

Stålkvinnen som har full kontroll på sin hest..
"Såå..Gå litt t Alas, far ska ta bilde, fliiink.."

ooææh.. Stopp Alas, du kan stopp her.. STOPP!!!


For alle som ikke helt har fått med seg dette innkjøpet, så skal det sies til deres forsvar at det var et forholdsvis impulsivt kjøp! Helt til den torsdagsmorgenen i November så hadde jeg ALDRI trodd jeg skulle eie en hest, og hadde egentlig ingen interesse av og ha heller, men plutselig gjorde jeg det likevel.. Verden snur seg fort folkens. Man vet aldri hva man har i vente. Og jeg kjenner jeg er fryktelig fornøyd med kjøpe mitt jeg!!



Jeg og far har vært å hentet juletre.. Og Frk. Kvakland kjørte faktisk helt alene.. Litt nervøs, litt angst i hjerte mitt, litt hissig snakking og noen desperate bønner oppover, men ellers taklet jeg det VELDIG fint!!

6 kommentarer:

Maren sa...

Bodil og hesten in my heart:):)

Yngve sa...

Fantastisk! Så masse snø de har der oppe! Nesten som at hesten drokne, men ein ganske stor hest du har anskaffa deg! Eg kjenne eg e veldig spent på heile denne hestehistorien, men da kan vi kanskje ta i januar når du kjem på kaffibesøk;) Korti var det no igjen? Må prøva å ha fri då!

Bodil sa...

Vi ankommer Bergen 15.Jan og blir til søndag!!
Koss dag passe d me kaffe i sætervika?? Æ GLEDE mæ Yngve..

hanne sa...

å, bodil, det ser så julete ut med hest og snø og slede og alt det der! håper du har det koselig, og nyter ferien:) glad i deg!

Heidi:) sa...

For en søt hest, Bodil!!;) Gler meg tel eg ska kom å hils på'n å se dine kjøre-slede-ferdigheter!!;)

Asdtrid er Tøff sa...

ÅÅÅHH Bodil Det e så arti å sjå bilde av hanj Alas, så fin hanj e! Gode gamle hesten! Kos dåkk i jula begge to, det fortjene dåkk! Klems