torsdag 8. oktober 2009

SMIL!!

Jeg liker..
å SMILE til fremmende mennesker!!

For da smiler de tilbake.
Og når de smiler tilbake så får jeg så fine
kriblende følelser i magen min,
og da blir jeg så glad.
..også blir kanskje de litt glad..

Men av og til snakker de til meg.
Det syns jeg blir litt voldsomt,
så da går jeg..

Og av og til vil de sitte på sykkelen min..
Da sykler jeg veldig, veldig fort.

Og av og til så sender de faktisk slengkyss.
DET syns jeg er litt for mye!

Men ellers smiler jeg..

3 kommentarer:

Tabtim sa...

hei bodil ; )

du har så mange artige, søte og tankevekkende innlegg på bloggen, du er genial !! husk det..

koser meg masse med å titte her...

klem Anne ; )

Jenny Pauline sa...

Bodil, eg trur du rætt å slætt må værra værdens mæst hærlige åg gledesspredende pærson:D Eg e kjæmpegla i dg å føl meg vældi heilldi såm e vænnen dinj.

Stoor klæm<3

Anonym sa...

Hehe, for et hææærlig innlegg!!!:) Jeg sitter her å smiler for meg selv, og gleder meg til jeg får se ditt hærlige smil igjen om noen dager...12 dager:) ...så synd det bare er noen få timer.. men det er uansett bedre enn ingenting:)
Klem fra Rakel:)