lørdag 14. august 2010

Sommer 2010

Viktige element i sommer


Sommerfestival og konsert med DUMDUM BOYS!!!
Vannvittig bra konsert! Ikke fullt så bra vær.
Men fine folk..

Vasking av ku-jur og ellevill sprinting
over skog og beiter etter løpske kviger på avveie.


Prosjektet som sommeren stort sett dreide seg om..
..en FANTASTISK bra sykkeltur!!

Jeg har hatt min store grill-deby.
Grillfest på Gangåssætra med Maren, Karen Marit, Solveig og Andreas, Mari og Sigrid.
Det var stas det.

Søndagstur til Trondheim med alle hjemme.
En god dag!

Og for ikke å glemme alle timene jeg har freset rundt i hjemmesykepleier-bilen i Orkdaln. Drukket kaffe, justert støttestrømper, skiftet bandasjer, smurt mat, vasket og stelt og hatt mange fine samtaler...

Alt i alt, en GOD sommer som har gått alt for fort!
Men høst i Oslo blir fint det å!!

2 kommentarer:

Andreas sa...

Grillkvelden var et høydepunkt for meg/oss også.

Men nå blir det bra å få deg på besøk her i oslo igjen!! Hvem vet hvilket flaut tema som blir tatt opp denne gangen? ;)

Tabtim sa...

hei gode BODIL ; )

du er ei knakende tøff jente med ben i nesa, beudringsverdig at du har gjennomført drømmen din om å sykle norge på langs, håper jeg får til det en gg og, da vet jeg jo hvor jeg skal hente de gode rådene fra...hi-hi ; )
hadde en drøm om å sett deg igjen i sommer, men ettersom jeg bare var i norge fem uker, og jobbet i hj.spl tre av de..( knallbra setning du skrev om å jobbe der, har tatt men den frihet å stjele den til min blogg...)var i to bryllup osv....og en tur til jæren..så strakk ikke tiden til, men vit at du er ofte i tankene mine..send en mld på thainr mitt : +66851581667....eller mail anne_gunneroed@hotmail.com ble reneste kontakt annonsen dette..

ha det godt kjære, stolt av å kjenne deg ; )=)

stoor klem fra Anne Gunnerød; ))