onsdag 13. oktober 2010

Min nye bestevenn?

I morgen arrangerer Norsk Sykepleierforbund
fagdag på Chateau Neuf.

Da skal jeg sitte spent og klar på første rad,
presis klokken 08.00.
Oppføre meg modent og sofistikert.
Jeg skal smile pent og naturlig,
og motstå fristelsen til å ta med kamera, penn og papir.

For i morgen kommer
HKH kronprinsesse Mette-Marit,
og hun syns jeg er så FIN!!

Og kanskje kommer hun å hviler seg
litt på klappsetet ved siden av meg.
Også kan vi prate litt om hvor fin Håkon Magnus
har blitt iløpet av årene,
og om jeg kanskje ikke skal komme
å jobbe litt på gården deres..

Nei, i morgen blir en spennede dag!!


3 kommentarer:

Johanne sa...

Å Bodil! Æ e så misunnlig. Kan itj æ få gå istedenfor dæ?

Solveig sa...

ååå HELDIG!!!! E EEELSKA ho.

Johanne sa...

Bodil! Du har ikke oppdateringer på koss det gikk da? Vi e så spent:D