onsdag 1. desember 2010

Home for Christmas

Jeg ligger hjemme i senga mi,
er syk i magen og
springer i rute mellom doet, senga og cola-flaska mi.
Ja, det er litt kjedelig.
(Men Maren kommer hjem om ca. to timer,
så da blir det lys i hverdagen min igjen)

Men så har jeg Maria Menas "Home for Christmas" på repeat på Spotify.
Om og om igjen.
Og da blir jeg litt sentimental

Også tenker jeg litt på..

..at jeg gleder meg til å reise hjem til jul!!
(og blir veldig takknemlig for at jeg har noen hjemme å feire jul med,
og litt glad over at mor baker smultringer idag)

Også tenker jeg..
..Veeldig fin sang!!
(til tross for at jeg blir litt sentimental)

Også lurte jeg på om noen kanskje
kunne vært med meg å sett denne filmen??
(for sånt gjør Bodil glad)


2 kommentarer:

Helene sa...

Har omtrent samme forhold te Home for Christmas æ å! Årets julefavoritt, definitivt.

God bedring da Bodil!

Kristine sa...

Lett å lenkte hjem når du hører den sangen ja:)LOVE IT:)
God bedring Bodil.
Så filmen på lørdag, ikke akkorat tidenes julefilm litt spesiel, men jule film er jule film;)