lørdag 19. mars 2011

Kjære Maren!!

Jeg savner deg. Jeg har øvd inn en ny gitarsolo, som jeg skal spille for deg når du kommer hjem. Og vi kan ha spagetti og kjøttdeig så ofte du vil. Isted måtte jeg tippe quizen i Vårt Land selv, og det var ingen som jublet da jeg klarte det. Og ikke er det noe kjekt å storme sofaen, når du ikke må sitte i vondstolen. Og ingen vil se på den nye lappen jeg har strikket ferdig. Og imorges våknet jeg uthvilt og fornøyd i senga mi. Jeg tittet ut vinduet, og brøt ut i glede; "Maren, sjå korr fint VÆR d ut"!! Nå kan vi dra på TUR tenkte jeg. Men så svarte du ikke, også husket jeg at du var jo ikke der..
Jeg gleder meg til du kommer hjem. Og jeg lover å hjelpe deg med trappevasken, og tømme sluken i dusjen. Og det syns jeg faktisk er ganske ekkelt.

3 kommentarer:

Solveig sa...

får nesten tårer i øynene!

Maren sa...

Bodil, ae kjaem heim snaaart!!!! Du e et stort savn!!!

marnanne sa...

Haha. Jeg ser for meg at Maren utbryter JABADABADOO paa det bildet der! Ellers vil jeg gjerne hoere din nyinnoevde gitarsolo jeg ogsaa, Bodil!!