onsdag 4. februar 2009

Utfordringen

Gå inn på mine bilder. Klikk inn på mappe nummer 6
finn bilde nummer 6
legg dette ut på bloggen å fortell litt om det

En,to, tre - og her er mitt bildet!


Sushi-aften til Marte i fjorhøst. Skal innrømme jeg var noe skeptisk i forkant, og tilbydde meg og komme å hjelpe til, så jeg skulle ha full oversikt over hva jeg skulle ha i meg. Men det var faktisk ikke så ille, bare litt problemer med å venne meg til tanga. Men i skrivende stund kjenner jeg at jeg begynner å bli klar for en ny sushi-aften..


Venter spent på bildebeskrivelse fra Maren og hennes kjære søster Johanne!!

8 kommentarer:

HeidiSunshine sa...

ntååå, søte bodil!
Kjenne eg får et lite savn av og tel etter din store tilværelse! Men derfor e det bra at eg kommer hjem til O'store Norge i sommer/vinter, for da har eg bestemt at vi skal treffes!;)

Martemor sa...

Kjære Bodil mi!!! Så kosli å læs! No kjenne æ at æ savne Trøndelag. Bra at æ ska oppover om et par uka =)
Æ huske så godt den kvelden =) Du va så flink som turt å smak. D jor itj æ første gangen æ spist sushi. Da va d også tangen fikk et veldli skeptrisk blikk fra mæ =P

Sijih sa...

Men sånn sushi virker ganske spennende det.
Og tang smaker ganske salt, og rart. men kan sikkert læres å like.

David :) sa...

Nammenamm! SUSHI! :D

IdaValborg sa...

Unnskyld Bodil! No ska æ grei å hold mæ t Blogg.no så du slæpp å endre link hele tia ( :

Meeen Sushi.. E det godt? Har aldri smakt det skjønne du..

Vart dæm nå mjukar henjern din?

Elisabet sa...

åh! Sushi! Dødsgodt:) Æ fikk d servert i bryllupet på nyttårsaften! Første gang for frk. Elvrum d! Æ VIL HA MER! hehe.. kult bilde, du!

Yngve sa...

Det er vansklig å forklare koss eg klarte det med bilen... Må ta det neste gang du kjem på besøk. Då skal eg visa deg;) Var konge å ta saken i egne hender å berre måka avgårde;) Men skjedde eit lite uhell... Ikkje så mykje å snakka om;)

Tori sa...

Æ vente fortsatt på at du ska sett en dato for besøk av Ragnhild og moi, så du kan vis kokkekunstan dine for oss å! :-D