mandag 28. september 2009

Begivenhetens helg

Oppskrift på en særdeles fin helg..

..som gjør meg GLAD..

  • Masse, fin høstsol
  • En lillebror med litt sær humor, som jeg ler skremmende mye av
  • Fårikål (som jeg egentlig ikke trodde jeg var så begeistret for)
  • Kaffebesøk med gode, gamle venner (som blir bare bedre og bedre)
  • Kusiner med sterkt oppdiskingsgen (herlig)
  • en GOD samboer
  • litt ufornuftig bruk av penger
  • litt overtrøtthet
  • Et godt forsyvet døgn
  • Oslo maraton (får energikick bare av å heie jeg)
  • Film, snop, spill, strikking
  • STORE utflukter
  • nikon speilrefleks kamera (fantastisk hvor mye gøy det går an å ha det med et kamera)
  • masse, MASSE latter!
  • Botanisk hage og norsk folkemuseum (hadde aldri trodd det skulle havne lista mi)



Fornyet respekt for de damene her!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å for et fint innlegg Bodil! Koselig å hør at du har fått fornya respekt t oss;)

Takk for ei fantastisk helg!