onsdag 28. oktober 2009

Soldathelg på Soltun!!

En dag fant Bodil ut at hun skulle
ut i verden å se seg om,
og da falt det seg veldig naturlig
å reise til Bardufoss/Sætermoen (!?!)

Ganske så fornøyd med tilværelsen!

Sætermoen kan by på følgende ting:
  • masse, MASSE grønnkledde menn
  • GODE venner
  • En anelse kulde (som har ført til en hes forkjølelse)
  • Innsmugling i militærleir
  • Handy menn
  • VAFFEL
  • Masse sang og glede
  • Fantastisk natur
  • Kjøring av militærbil
  • Buldring (er støl i kroppen enda faktisk)
  • Overoppfylling av matbehov
  • heftig natterangling
  • En herlig Volvo
  • BASAR (hurra)
  • mange nye, gode bekjentskaper
  • Rånestripe (men den var visst egentlig bygd om)
  • Overraskende mange butikker
  • og NORDLYS

Helt FANTASTISK nordlys!!

Lørdagskvelden var det basar
Jeg elsker basar
Jeg vant en hvit bok.
Er litt usikker på hvor den er.
Men jeg liker basar!!

Tipping på godteglass!

Søndagsmiddag!!
Jeg har fått Soltun i hjertet mitt:)

Tilslutt ble jeg eskortert til flyplassen/sikkerhetskontrollen av
militærmenn
og fine Elisabet selvfølgelig.

Der drakk jeg en Coca Cola mens jeg ventet på flyet,
og tenkte at jeg har det egentlig ganske fint!!

6 kommentarer:

Jenny Pauline sa...

Du e så utruli tøff bodil! dt må bærre værra dg såm får te å bi eskortert av militære te flyplassen:D utruli kult!

Astrid sa...

Wow!!. Jeg elsker verrdensopplevelsene dine Bodil. Dette var morro, må nok ringe deg for å få alle detaljer :)

Heidi:) sa...

haha, bodil!:D genialt:) Lika å læs bloggen din, du skriv så morsomt:)

Soltun sa...

Dette var gøy og lese:)

Sijih sa...

Det hørtes utrolig hærlig ut!!

Sara Olsen sa...

KONGE Bodil :D

Va så koselig å treffe deg. Håper vi møtes igjen :) Kanskje du kommer en tur til oppover hit? (a)