mandag 5. april 2010

Fine, rare mennesker!!

Jeg liker veldig godt..

..de som blir litt lett sinna jeg.
Og de som klemmer meg hardt uten grunn.
Også er de ganske fine de som er litt overhysteriske å,
og de som er litt eldre,
og de som er yngre..
Jeg iallefall veldig glad i de som kommer å trekker opp bilen min.


Men de som sier de er glad i meg, de liker jeg.
Også liker jeg de som er litt over snitt interesert i landbruk.
men de scorer godt de som får meg til å føle meg fin og.
og de som gir meg massasje, selv om de egentlig ikke har lyst.
De som vil danse med meg til litt småharry musikk liker jeg,
og de som gir meg en seng når jeg trenger det.
Ihvertfall hun som plutselig reier opp senga mi når jeg ikke hjemme.
Hun er veldig fin.


Også er jeg ganske glad i han som ringer
for å fortelle om sine dameerobringer,
og må nok innrømme at jeg liker han
som alltid klarer og gjøre meg sint å..
men det er egentlig samme person..


Også liker jeg de som lager mat til meg,
og vil at jeg skal være med på tur,
laaang tur.
Fin er de som blir med på rare ting ingen andre vil,
og de som vil se på SOLA med meg, eller henge i parken.
og de som vil gå på ski med meg, og se på det nye stormkjøkkenet mitt.
Også liker jeg egentlig han som sender meg dumme vitser jeg ikke forstår og..
og hun som smugrøyker med meg,
hun er fin hun!! men det har vi slutta med nå.


Men hun er ikke så værst hun som drar meg med
på ekstrem turer langt over mitt nivå heller..
Og hun som alltid er engasjert når jeg foreslår noe.
Og de som vil spille spill med meg,
ingen er så fine som de..
Og jeg setter iallefall stor pris på han som må passe alle dyrene jeg stadig investerer i..
For det gjør jeg, setter pris på han..
Men jeg liker hun som blir så utrolig glad når hun ser meg å,
og han som alltid får meg til å rødme...


Fine er de..
..allesammen!!

7 kommentarer:

Siv Helen sa...

DU er fin:)

Anonym sa...

Lurer på ken eg er av disse....;)

Unknown sa...

Ja bodil, du e verdens beste Bodil du!:)

Solveig sa...

e tenkt på ta her e å: at DU e fin! Håpa du har hatt ei fin påske! Og så snakkes vi forhåpentligvis i mårgåkveld? for da kjem e te huset ditt!

Karen Marit sa...

fint :)

du e fin!

håpa vi kan gjør no fint sammen SNART!

Rakel sa...

DU e hærlig Bodil!:)

Astrid sa...

Eg ska ha ein stoor klem klar og et stort smil på plass når du og maren ankomme vestlandsbyen. For ken savne vel ikkje trønderduoen sitt smittsome smil, latter, humor og varme klemmar:) kom fort!