tirsdag 4. mai 2010

Kriblende mager!!

Av og til, så får jeg veldig troa på meg selv.
UTROLIG troa på meg selv!!
Litt sånn Supermann inni hodet mitt, eller kanskje Catwoman..
Jeg er iallefall den hotteste dama i byen, som er helt uovervinnelig, og noe for meg selv. Under slike anfall, som inntreffer iblant, så hender det at jeg blir noe dristig og overmodig, og begynner å begi meg ut på ting jeg egentlig ikke helt tørr, som kanskje ikke er helt veloverveid, nok ikke det lureste, og nok noe impulsivt..

Så..

..når jeg da etter en stund kommer ut av denne fantastiske lykkerusen min, dumper ned på stolen min igjen, spiser resten av knekkebrødet mitt og blir en sånn vanlig (men fin) Bodil, så innser jeg at; nå var jeg litt for ivrig igjen..

Også angrer jeg litt, og tenker dumme, lille Bodil med det rare, forskrudde hodet sitt. Også føles ting plutselig ikke så bra lenger..

Men..
Jeg har filosofert litt her ved kjøkkenbordet mitt.
Og du vet den der skumle, kriblende følelsen i magen, den lengst nedi der liksom, som kommer når du blir UTROLIG nervøs, eller angrer litt på noe du har gjort, eller det er noe du gruer deg til?? Sånn at det knyter seg noe helt forferdelig. Skjønner du hva jeg mener??
Jeg har aldri likt den følelsen jeg, er liksom noe jeg ikke kan kontrollere, og jeg liker å ha kontroll. Men jeg tror jeg syns den er litt kjekk å ha likevel. Ufattelig kjedelig hvis vi aldri hadde fått den der greia nede i magen?
Så nå sitter jeg her med min kriblende mage full av såpebobler, og innser at jeg har egentlig ikke så store verdensproblem i livet mitt..


2 kommentarer:

Linda sa...

Eg lige når du blir litt for ivrig, og ska ha oss med på all verdens. Då får du meg te smila =)

Astrid sa...

O lille CatWoman, (som æ forøvrig digge og sjer stort opp te). Alle OleBrumm sitatan finn amn når man google ole brumm sitater :)

Og det finns så mang brae! Spesielt det siste med nassenøff som hoppa litt ekstra. Følt det traff mæ veldig bra :)