søndag 29. august 2010

Bør Børson Jr


Jeg kan ikke noe for det,
men denne mannen har jeg veldig sansen for..


(For de som ikke kan sine nasjonalkunnskaper, så er
dette Bør Børson Jr, en norsk filmklassiker fra 1976)

Og akkurat denne filmklassikeren har en umåtelig positiv virkning på mitt daglige humør,
uansett hvor det ligger i løypa..

Når jeg er hjemme alene, så smetter jeg av og til denne filmen i DVD-spilleren
(Maren syns visst ikke den er så kjekk).
Også ler jeg litt, og synger med om Wienerbrød, Omforlatelse og Kjærlighet, også ler jeg litt igjen..

Jeg syns den er så FIN!

Også får jeg så mange gode minner fra jeg var lita, og jeg og tre brødre klumpet oss sammen i sofaen på loftet for å se på tullete Børson..

4 kommentarer:

ErikPerik sa...

E d itj`n Bør?
Bodil! Kan jeg komme med et ønske?
Bodil-besøk i London, wienerbrød og kaffe på bodet og Bør Børson Jr på TV når høstmørket kommer. Ville ikke det vært fint?

Cec sa...

Helt enig Bodil! Gleder meg til du og jeg skal se filmen!

Karen Marit sa...

e ælska den !!!

Anonym sa...

Helt enig Bodil, også kom jeg på at vi hadde trøndersk cabaret i 7. klasse, da sang vel du "og æ minnest ein kar, og ein støvandes mainn!" :) Dein syns æg e så fin æg, dein sangen. Også stakkars Sindre som MÅTT søng omforlatels O.C. Benzen. Svusj og schwing, så va det gått 10år.

Ha en fin dag,

en snikendesnokende hilsen, Maren.