søndag 16. november 2008

Masse unyttig informasjon så dere kan bli bedre kjent med frøken Kvakland
(Takket være Elisabeth;)

Fire jobber jeg har hatt:
Dovasker
Fjøsmester
Kjøkkenarbeider
Ungdomsarbeider

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen:

Så som i himlen
Love Actually
Kamilla og tyven
Fjols til fjells

Fire plasser jeg har bodd:

HØLONDA:D
Sotra, Bergen
Val, Nærøy
Gangåsvassbøgda (herligste plass på jord:)

Fire TV-program som jeg liker:
Prison break
Greys anatomy
Friends
Hvaler

Fire steder jeg har vært på ferie:
Scotland
USA
Madagaskar
Kenya

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:
Facebook
Hotmail
Blogg
VG

Fire steder jeg heller ville vært nå:

London
Hjemme
Et varmt og deilig sted
På TUR:)

Fire andre bloggere jeg utfordrer:
Maren
Heidi
Yngve
Marit

Jeg venter spent på nyttig informasjon fra dere folkens:)

4 kommentarer:

Maren sa...

Æ tar utfordringa umiddelbart. Fanatastisk artig innlegg, og satt på trikken hjem og spekulert på ka æ skull skriv på min;)

Elisabet sa...

ja, du bodil! You`re welcom! ;) (no har æ glømt kålles d skrives på engelsk men:P)
Btw!! mitt navn er ikke ElisabetH ElvErum..
:) ;) Kålles va partye i gangåsvassbøgda på lørdan?

Jenny sa...

hehe, det her va leili:) men eg e litt skuffa over ætt du ha skrevvi hvaler, å ikke himmelblå som tv-program....

Yngve sa...

BODIL! Selfølgelig ska du få komma på kaffi! Her e åpent hus vettu;) Håpe du ikkje kjem på ei helg når eg jobbe då!!! Bank i bordet! Ja, det er ekstremt lenge sia sist, men viss du ikkje hadde trekt deg i bonderomantikk, hadde jo eg komt like heim i fjøset ditt for lenge sia. Hadde vel fått sponsa turen av tv 2 og då;) Vurderte her ein dag å ta toget te trondheim. Kosta så lite for meg, men tar jo ei heil helg berre turen opp der, så har liksom slått det litt frå meg;)Men du e hjertelig velkommen te Bergen og heim te meg;)