mandag 16. november 2009

One Tree Hill

Jeg er HEKTA,
og på fullstendig feil tidspunkt..

harde prioriteringer

Gå å henge på en hard stol på lesesalen, og lese time på time med sirkulasjon, nerveceller og kroppens oppbygging,

e l l e r..

sige laaaangt ned i godstolen under et teppe, med en mandarin, eller kaffe og leve seg fullstendig inn i en annen verden proppa full med herlig kliss og intriger..
Sukk..
Jeg lar meg lett underholde kjenner jeg,
og blir skremmende engasjert..
Og jeg klarer ikke å stoppe, må bare se episode på episode,
og jeg er bare på sesong EN enda!!

Kan noen hjelpe meg??!?


5 kommentarer:

Jenny Pauline sa...

Haha:P Bodil, du e førrtapt... Sånn e eg me McLeods Daughters... Mainj må bærre sjå litt te... Ganske skummelt no i æksamenstia...

Unknown sa...

Eeeeelsker one tree hill!!
men går jo glipp av alle de nyeste episodene for at de går på lørdag kl 17! hvem ser på tv da!?!?

Heidi:) sa...

Haha, Bodil!!:D Eg veit kor du kan sjå ALLE sesongan!!:D:D Jaa, eg e gla du ha innsett ka som e serien her i verden! One tree hill e genialt! Å sesongan bi bærre beir å beir:P Eg har sett alle sesongan i løpet av den siste tia her:P

Astrid sa...

Du må bare godta at sånn er det! ALtså, ein eller aen gong måtte du og bli hekta av OTH, "once you've started you can't stop" sånn er d bare ;)

Marit sa...

Da er det bare å kjøre igang maraton, og se alle episodene på ei helg! Slipper du å alltid ha noe som ligger å frister.haha