lørdag 4. oktober 2008

Venner for Livet!!

Jeg fikk plutselig et sterkt behov for å medele hvor utrolig stor pris jeg setter på alle dere som befinner seg rundt om i min hverdag. Både de som trør ned dørstokken min hver dag, de som ringer i tide og utide, de jeg ikke har pratet med på lenge, de som får meg til å le så jeg tisser på meg, de som tørker snørr og tårer og de som plutselig dukker opp med kake på døra. De som nesten snakker meg i søvne og de som tar med meg på store utflukter.. Jeg er så utrolig glad i dere alle sammen, og dere er så viktige for meg.. Og selv om ting forandrer seg, og det tidvis er noe variabel kontakt, så vet jeg nøyaktig hva dere har vært for meg, og alltid vil være.. Og store avstander eller uenigheter, eller lite kontakt vil aldri kunne forandre hva dere betyr for meg!! Så ta godt vare på dere selv folkens, for jeg har ikke tenkt å miste dere enda, å jeg trenger å vite at jeg har dere.. Bodil er veldig glad i deg kompis;)


5 kommentarer:

Maren sa...

Tanta e imponert over endelig nytt innlegg, men en viss onkel savna bilda av to onkler på en fjelltopp...

Ellers veldig bra, Bodil. Sikkelig god følels-innlegg:)

Heidi sa...

ntåå, bodil!:D Vældig vældig gla i dæ åg!!:D

Jenny Pauline Slåttøy sa...

hehe:) o'du hærlige mænneske:) du bi no sætt pris på du åg åsså! dt ska no seies:) du e eit lysglimt i live mett;)

Sijih sa...

=) Pent.

Og det er visst ikke bare i kveld at Arnfinn liker å ta skrikebilder.....

Kjetil sa...

Hyggelig å finn bilde av mæ sjøl på bloggen din :)
Skriv mer, Bodil, så ska æ les!